Про акцію по SMS. Або як можна "виграти" автомобіль.

З самого ранку отримав СМС
"VITAEMO
na vash nomer vipav priz AVTO TOYOTA COROLLA!
Detali za tel:
+380664201591,
+380972584881
abo na saiti
www.saleauto.info".

Чудовий початок дня - стати власником Королли не мріє, мабудь, тільки повний дурень. Але...
але я звик не довіряти інформації, яка надходить з незнайомих джерел. Тим я й почав займатись, бо мав час і мав натхнення.

Перше.
Зайшов на сайт, адресу якого вказано. Враження - творці сайту попрацювали, дивиться достатньо пристойно.



От тільки ані про сервіс, ані про продаж на ньому не йдеться - такий собі каталог автомобілів ТОЙОТА. До того ж в контактній інформації вказано графік роботи Транспортного відділу та Призового відділу. От такої, - Не кожна компанія може собі дозволити утримувати Призовий відділ, - майнуло в голові...

Далі був Google з запитом "saleauto.info акції". І знову результат, який можна було передбачити

Кому цікаво - ось посилання - http://toyota.com.ua/news/573.
Зазначу лише, що там є ось таке речення:
"Ще раз підтверджуємо, що вся інформація, в тому числі і про акційні пропозиції, опублікована на вказаних сайтах нижче, не має ніякого відношення до ПІІ "Тойота-Україна або уповноважених ділерів Toyota в Україні".
І далі - список, в якому фігурує і сайт saleauto.

Для повноти картини, я вирішив зателефонувати. Спочатку було банально зайнято (call-center Тойоти хоча б на цей період включає музику). А далі..., далі було неймовірне - за декілька секунд мені зателефонували самі. І "бодрый голос менеджера" почав мені щось розповідати, оперуючи цифрами, законодавством, "партнерами" компанії..., згадавши, до речі, що мені треба буде зареєструватись і заплатити за оформлення та ще деякі процедури... Коли я перепитав, що ж мені робити далі, отримав чітку відповідь - Зареєструватись, вказавши в тому числі і свої паспортні дані. А ще було багато слів про безпеку моєї інформації, яку я їм надам.

І, наостанок. Я зайшов на сайт "Тойота-Україна" і переконався, що жодних акцій вони не проводять.

Чому я про це пишу?
Мінімальна сума, на яку "розкручують" людей ці шахраї - більше 4 тис. гривень. І, чомусь маю передчуття, що сьогодні-завтра вони таки отримають ці гроші. І не один раз.
Крім того, в їхніх руках будуть ваші паспортні дані - а це вже не жарти. Банківські кредити та все таке... То ж не будьте довірливими, не дайте шахраям шансів ошукати вас.

Дописати коментар

0 Коментарі